29 Ocak 2013 Salı

Sinüzit ve ortakulak iltihabını doğal yollarla yendim


Bir ay kadar önce henüz havalar bu kadar soğumadan önce bir gün sabahtan saçlarımı yıkayıp sokağa çıkmıştım. Kurutuğum halde son anda bere almaya üşenince kafam çok üşümüştü. Devam eden haftalarda bir türlü bitmek bilmeyen yoğun bir nezle yaşadım. İki kere iki gün arayla kulağım gece yarısı ağrıyınca doktora gittim. Teşhisi sinüzit ve ortakulak iltihabı oldu. Hemen klasik tıp ilaçlarından antibiyotik, burun açıcı sprey ve boğaz gargarası yazdı. Antibiyotik kullanmıyorum desem de yerine başka bir ilaç, yiyebileceğim bir besin, nasıl yatmam gerektiği, sıcak, soğuk hiç bir bilgi veremedi. Antibiyotikler Dr. Mercola’ya göre çocuklarda en fazla ortakulak iltihabı için yazılıyor. Bu ilaçlar vücuttaki faydalı bakterileri de yokettiği için bağışıklık düşüyor ve bir kaç hafta sonrasında ortakulak iltihabı tekrarlıyor. Bu sebeple çocuklarda ortakulak iltihabının antibiyotikle tedavisi önerilmiyor.
Vücudumuz doğru besinler verildiğinde kendini her türlü hastalıktan tedavi edebilir. Ben de kimya eğitimimden gelen araştırma merakıyla tüm sağlık kitaplarımı inceledim. Antibiyotik kullanmadan evde şimdi bahsedeceğim doğal yöntemleri kullanarak sinüziti ve ortakulak iltihabını yendim. Teşhiş için gittiğim doktorum 3 hafta sonra bugün yaptığı kontrol muayanesinde kulaklarımın ve sinüzitimin iyileştiği söyledi. Umarım bu yöntemler size de yardımcı olacaktır. Hastalık anında besin takviyelerini kullanırken dozlar için doktorunuza danışmanızda fayda var. Hastalık seyrinde doğal yöntemleri takip etseniz bile doktorunuz ile görüşmeyi ve tıbbi ilaç kullanımının gerekli olup olmadığı durumları birlikte değerlendirmeyi ihmal etmeyin.

Kısaca hastalığımın seyri şöyle oldu: İlk başta devamlı tıkanık burun, sinüzit, iki gün ara ile gece yarısı bir kaç saat süren dayanılmaz bir kulak ağrısı, kulaklarda tıkanıklık, ses kaybı ve devamlı bir çınlama. Kulaklarımda hiç bir akıntı olmadan iltihabı aşağıdaki yöntemlerle yokettim. 

Kullandığım destekler: İlk ağrı için 2 damla sarımsak yağı ağrıyan kulağa damlattım, bir kaç saat sonra ağrım dindi. İkinci ağrımada çörek otu yağı damlattım, aynen bir kaç saat sonra ağrı dindi. Doktora teşhis için gittim. Ortakulak iltihabı deyince Nerolinn Herbal mix bitkisel yağ damlasını damlattım. 4 gün sonrasında iki gün boyunca kulak kanalına isveç şurubu emdirilmiş pamuk koydum. (Pamuğu kulak içine itmeyin bir ucu dışarıda kalsın). Burnuma yine Nerolinn’den aldığım gül suyu-mersin ağacı karışımı damlattım. Beslenmede her gün çinko hapı, sarımsak yuttum, ekinezya çayı, propolis, polen kullandım. Papatya çayı buhar banyosu yaptım, çayını sonrasında içtim. Bunları güne yaydım. Sıkı bir diyetle mukus söken besinleri tükettim. Et, süt ürünleri, yumurta, hayvansal yağlar ve tahılları yemedim. Sadece çiğ ve az pişmiş sebze, meyve tükettim. Bol su, sıcak limonlu su ve bitki çayı içtim. Homeopatik olarak uygun remedileri seçtim: Kali-Bich ve Pulsatilla 30C, 200C aldım. İyileşmemde tek bir şey kullanmadığım için hangisi daha etkili oldu bilemiyorum. Önemli olan pek çok yöntem olması ve evinizde bunlardan mutlaka bir kaçı vardır.

Sinüzit ve ortakulak iltihabı için kendimde denediğim uygulamaları ve daha fazlasını okumak isteyenler sonraki bloglarımdaki bilgilere bakabilirler.

Anne ve bebek için uygun pişik ve bakım kremimden almak ister misiniz?
http://dogalanneyim.blogspot.com/2013/07/hindistancevizi-yagl-ve-bocek-kovucu.html?m=1
Sipariş için dogalanneyim@gmail.com a mail atabilirsiniz.

9 yorum:

  1. 5 yasindaki cocugum icinde uygun mu bu yontem ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mummy, 5 yaşındaki çocuklar için de Nerolinn kulak damlasını doğalcı doktorumuz veriyormuş. Aslında ben de çocuklara uygulananı sümük silen besinlerle zenginleştirerek uyguladım. Doğal gıdalar ve bitkisel çaylar dozunda hastalık anında kullanıldığında neden zararlı olsun ki? Bu şekilde düşünüyorum. Hastalıkların sizden uzak olmasını dilerim.

      Sil
  2. nerolinn kulak damlası, isveç şurubu ve nerolinn burun damlasına nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil
  3. Www.nerolinn.com dan telefon bilgilerine ulasip siparis verebilirsiniz. Isvec surubu tum aktar ve bazi eczanelerde var.

    YanıtlaSil
  4. Benim oğlum daha 15 aylik antibytklere rağmen gcmiyr artık iki aydan beri var ara ara okur gciyr şuan iki aydan beri bar ve bu sefer gcmsse tüp diolar yapabilicm hc bsy ykmu daha çok küçük :(

    YanıtlaSil
  5. Lutfen yukaridaki yorumlara cevaplarimi okuyun. Beslenme, detoks ile rahatlar gecmis olsun. Başak

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Kali bich nereden bulunabilir acaba?

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Bunları ne kadar süre uyguladınız? Bir hafta mı? 3 hafta mı?
    Bir de beslenme konusunda aklıma şu takılıyor. Bu şekilde beslendiğinizde güçten düşmüyor musunuz? Protein ve karbonhidrat yok çünkü. Cevap için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. "Her gün zencefilli,bol sarımsaklı balık çorbası" Mutlaka kaliteli protein tüketmek gerekir. zira antikorları oluşturan ve bu ordunun kıta ve birliklerini oluşturan T hücrelerinin olmazsa olmaz besinleri ve destekleri kaliteli proteinlerdir.
    Doğal,çiftlik olmayan denizlerden çıkarılmış "deniz levreği ve/veya İskorpit balığı, ve /veya sardalya balığını az tuzlu su ve soyulmuş 1 adet kuru soğanla suda haşlayınız.7 dk. lık haşlamadan sonra suyunu koruyup balıkları kemiği,iskeletinden ayırınız ve ayrı bir tabakta didiniz. İskelet ve kemikleri aynı haşlama suyunun içinde 15 dk daha haşlayınız ve kemik elde edilen kemik suyuna 1 adet defne yaprağı,3-4 diş yerli (tercihen kastamonu, T.Pınar sarımsağı-çin asla!!!) sarımsağı,bir kaç dilim kereviz sapı ve kendisi,kırmızı kapya,sarı kapya,maydanoz,karabiber taneleri,3 tatlı kaşığı sızma zeytinyağı, köy yumurtasının sarısınız yarısı veya 1/3'ü kadar ,1 tatlı kaşığı tam buğday unu ekleyip 25 dk. daha orta sıcaklıkla ateşte tahta kaşıkla çorbayı karıştırarak pişiriniz.Bu doğal ve tam anlamıyla antiseptik,anbakteriyel çorbayı afiyetle ve keyile günde 2 defa tüketiniz.

    YanıtlaSil