23 Ocak 2013 Çarşamba

Milliyet.tv'de doğal ebeveynliği anlatıyorum



Bir süredir milliyet.com.tr'de bebek ve çocuk bölümünde köşe yazarı olarak yer alıyorum. Milliyet ile yeni projeleri olan Milliyet.tv'de yer alması üzere bir kaç video çekimi yaptık. Böylece bir kimyagerin gözünden yaptığım analizlerle daha fazla insana doğal ebeveynlik, doğal beslenme ve doğal bakım konularını anlatabileceğim için çok mutluyum. Umarım sağlıklı çocuklar yetiştirmede anne ve babalara biraz da benim katkım olur böylece.

Not: Video'da atlamışım doğal ebeveynler için uzun bir süre emzirme de çok önemli, buradan ekleyeyim :P Ben de iki çocuğumu ardarda yaptığım için son 4 senem emzirmeyle geçti, çok da keyifliydi :)

Link için buraya tıklayabilirsiniz. 

3 yorum:

  1. Tebrikler :)
    Benim bıdık 14 aylık oldu neredeyse... ama artık iş yerinde süt sağmak beni zorluyor.. :( yavaş yavaş bırakmam gerek...

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim sizi; bende çocuğunu kucağında büyüten annelerdenim :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil