3 Aralık 2012 Pazartesi

Piyano dersleri veriyorum

Tüm doğal anne ve babalar, bir süreliğine ara vermiş olduğum çok zevk aldığım piyano derslerini tekrar vermeye başladım. 
Piyano eğitimi geçmişim:
İlkokul 2. sınıftan beri 16 sene Ankara ve İstanbul'da bir çok konservatuar öğretmenlerinden özel piyano dersi aldım.
2 sene pek çok ünlü müzisyenin hocası Prof. Jrayir Arslanyan'dan armoni dersleri aldım. Kendisi benim özel ders vermemi desteklemiş, hatta yurtdışında müzik okumamı istediğini hep dile getirmişti.  Hocamı buradan sevgiyle anıyor, öğrettiklerini öğrencimlerimle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. 
Ders tecrübelerim:
*Sarıyer'de özel bir yuvada 2.5 yaş gruplarına piyano, müzik dersleri verdim.
*4 yaştan itibaren çocuklara piyanoya başlangıç, klasik müziği sevdirici interaktif dersler veriyorum. 
Derslerin içeriği:
*Müzik aleti çalma racılığıyla hayatta stresi atabilecek bir yol tanınması
*Hayatın sesinin bir ifadesi olarak piyano (çocuğunuz başka müzik aletinde daha başarılı olabilecekse yönlendirilir)
*Nota okuma, solfej, nota yazma
*Temel armoni kaideleri
*İnteraktif çalışmalarla müzik tarihi bilgisi
*Velilerin öğrencinin gelişimi konusunda düzenli bilgilendirilmesi
*Piyano alma ve zamanı konusunda yönlendirme yapılması
İlgilenen anneler varsa 4+ yaş için başlangıç, müzik sevdirme, piyano, solfej, nota yazma konularında İstanbul Anadolu yakası Göztepe bölgesi  için e-posta adresime mesaj atabilirsiniz. Sevgi, müzik ve ışıkla kalın.

1 yorum:

  1. Piyano dersi içerikleriniz gerçekten çok detaylı, iyi çalışmalar dilerim. Aynı zaman piyano hakkında yazdığımız Piyano Hakkında Bilgi ve Piyanonun Tarihçesi adlı yazımızı mutlaka okumalısınız.

    YanıtlaSil