23 Ekim 2011 Pazar

Nerolinn organik bakım ürünleri

Yıllardır yüzüme sürdüğümde kremler kaşındırır, kurutur, işe yaramaz. Önceleri annem bana pahallı markaların kremlerini alır verirdi. Sonra eczanelerden denemeler yaptım. İçindeki kimyasallar bir şekilde her seferinde dokunuyor. Yüzümdeki kuruluk ve kızarıklık gitmiyor. Bir gün Çocuk Doktorumuz Hülya hanım ile görüşmemiz sırasında güneş kremlerini soruyordum. Nerolinn adlı bir dükkandan bahsetti ve güneş kremi olarak gül kremini bizzat kendi hassas cildinde denediğini, güneş koruması olduğunu anlattı. Bebek hastalarına önerdiğini söyledi. Hemen denemek için dükkanın yolunu tuttuk :P

Nerolinn kimyager bir meslektaşım Emine hanım tarafından işletiliyor. Dükkanın arkasındaki laboratuvarında kremleri, yağları, sabunları bizzat kendisi üretiyor. Her şey tamamen doğal. Hiçbir katkı maddesi, zararlı kimyasal kullanmıyor. Ayrıca her zaman çaya davet edecek kadar da nazik. Hobisini işe çeviren Emine hanım’ı yaptığından dolayı kutluyorum. Ürünlerini keyifle kullanıyorum. Teşekkürler.

Neler mi aldım?

-Bebek ve kendim için gül kremi (Güneşten koruyucu ve yüz bakımı için)

-Lavantalı krem (El bakımı için)

-Gül suyu (krem sürmeden önce cildi nemlendirip gözenekleri açıyor, krem daha iyi emiliyor)

-Lavantalı doğal mineralli deodorant roll-on (En sıcak yaz günlerinde de işe yaradı)

-Organik güneş yağı (Kızgın güneş ışınlarında bebekler ve ben acımadan durabildik)

-Diz ağrıları için özel krem (Kayınvalidem için özel üretti, memnun kaldı)

Henüz almadım ama İpek Hanım Çiftliği’nden gelen zeytinyağlı sabun tozuna alternatif olarak zeytinyağlı çamaşır yıkama suyu da var. Yine doktorumuz evde deneyip beğendiğini söylemişti.
Ürün almak için olmasa bile sadece uğrayıp organik bitki çaylarından içmek isterseniz Nerolinn İstanbul, Levent’te. Mutlaka uğrayın, benden selam söyleyin.

Güncelleme:  15.06.2015 - www.Nerolin.com satış sitesi açıldı. Doğal Anneyim takipçilerine indirim de uyguluyor. Nerolinn'den en çok kullandığım ürünler arasında bir de antibiyotik etkili yağ karışımı var. Özellikle ortakulak iltihabında kendimde ve çocuklarda çok etkili oldu. Bu özel karışım hakkında detaylı bilgi bu blogumda. Burada bahsettiğim deterjanı da denedim. Bebeklerimde son iki senedir Nerolin Zeytinyağlı Sıvı Çamaşır Deterjanını da severek kullanıyorum.

http://www.nerolinn.com/
Tel: 0212 284 83 72
http://www.facebook.com/groups/365551977692/