31 Ekim 2011 Pazartesi

Cam Damacanam

“Taş Devri Diyeti” kitabında okuduğumdan beri aylardır aklımda. Sularımı cam damacanaya geçirmek istiyorum. İlk olarak 3lt’lik 4’lü cam damacana ile gelen Vakıf Taşdelen suyunu denedim. Ancak Klor miktarı çok yüksek olduğu için vazgeçtim.

Yine Erikli suyuma devam etmeye karar verdim. Ancak aklımda da kanser uzmanı Prof. Dr. Erkan Topuz’un büyük firmalar yerine ufak yeni suları deneyin, onların testleri daha güncel olur, 3 ayda bir suyunuzu değiştirin cümleleri var.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Cam damacanayı en uygun fiyatta Arma markası altında buldum. 20ltlik damacana fiyatı dükkandan alırsanız 55TL. Eve telefon ile sipariş verirseniz, önceden 55TL Arma’ya EFT yapıp, 13TL de Sürat Kargo’ya kapıda ödeme yapıyorsunuz.

Cam damacam bu şekilde sepeti ve pompası ile birlikte geldi. Damacana içini karbonat ve kaynar su ile temizledim. Telefonda sipariş verirken ayda bir temizlemek yeterli olacaktır dediler.

Şimdi pet şişede gelen suyumu cam damacanam içine boşaltıyorum. Sonuçta cam, plastik şişelere göre daha sağlıklı, bakalım nasıl idare edeceğim.

Cam damacana siparişi için:
www.armaindustry.com
Tel: 0212 220 10 68
Adres: Talatpaşa Mah. Emirgazi Cad. No:30/A Okmeydanı – İst. (Perpa Karşısı)

***************************
Bana ulaşabileceğiniz linkler:

www.BasakPirtini.com

Doğal Annelik ile ilgili:
Doğal Anneyim Blogu: http://dogalanneyim.blogspot.com.tr
Milliyet Blog: http://blog.milliyet.com.tr/bashico
Facebook Doğal Anneyim Sayfası: www.facebook.com/dogalanneyim
Facebook Doğal Anneyim Grubu: www.facebook.com/groups/dogalanneyim
Instagram: www.instagram.com/dogalanneyim
Twitter: www.twitter.com/dogalanneyim
Youtube Başak Pirtini Kanalı: www.youtube.com/channel/UCRoKVtaVHmA48DsvW6Iid_A
Bilgi için e-posta: dogalanneyim@gmail.com

Enerjik Su ile ilgili:
Enerjik Su websitesi: http://enerjiksu.blogspot.com.tr
Facebook Enerjik Su Sayfası: https://www.facebook.com/enerjiksu/
Bilgi için e-posta: enerjiksu@gmail.com

Doğal yöntemlerle hayvan bakımı ile ilgili:
Bashico Blogu: http://bashico.blogspot.com.tr
Köpekler ve İnsanları Blogu: http://kopeklerveinsanlari.com
Facebook Hayvanlardan Mesajlar Sayfası: https://www.facebook.com/hayvanlardanmesajlar/
Instagram'da Hayvanlardan Mesajlar: www.instagram.com/hayvanlardanmesajlar

Başak Pirtini'den e-posta ile haber almak için e-bültene üyelik: 
http://eepurl.com/TeYdX

11 yorum:

  1. camda su güzelde içindeki pompa bence herşeyi bitiriyor :) bir firma cam damacana sular satmaya başlamış bilginize ben öncelikle plastikten kurtulmak gerektiğini düşünüyorum daha önce cam damacana su satan yerler varmı diye araştırma yapıp bende en iyi alternatif taşdeleni bulmuştum ama ph derecesi çok düşük ve asidik sınıfına girdiğinden vazgeçtim cam damacana sağlıklı ama plastik pompa içinde olduğu zaman yapılan işlem bence tamamen geçersiz kalıyor bu yüzden uzun zaman önce bu pompaları attım evden sizede tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız aslında su pompalamanın kolaylığı adına böyle devam ediyorum. Ancak bunun geniş ağızlı modelleri de var ve içinden maşrapa ile alınabilir su. Uyarı için teşekkürler.

      Sil
  2. Basak Hanim
    Blogunuzu yeni gordum
    Cok faydali guzel bilgiler var
    Su icin cektiginiz cileyi gorunce yazayim istedim
    Gerci hala bu sekilde mi aliyorsunuz bilmiyorum ama Abantsu 19 litrelik cam damacana cikardi
    Ben 3 aydir onu kullaniyorum ve cok memnunum
    Camin etrafinda koruyucu bir sepeti var ve suyu getiren kisi ordan tutarak tasiyor
    Bahcesehir'de var bu uygulamalari belki sizin semtinizde de vardir

    YanıtlaSil
  3. Ray Kurzweil ismini ve onun alkali su hakkında söylediklerini göz atmanızı öneririm.. Kendisi mümkün olan en yüksek pH değerine sahip suyun tüketilmesini öneriyor.. Bu yüzden Pınar Yaşam Pınarım tüketiyoruz biz de.

    YanıtlaSil
  4. acaip saçma bişey yapmışsın. plastikle al cama boşalt oh ağam paşam ne anladım ki ben o işten. pınarın ve eriklininde 3 er litrelik şişe çıkarması lazım çok pratik 5 litre olmuyo. adam sebile taktıktan sonra napsın camı! sebilde pis!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Volkan bey, evet bu blogu yazdigim zamam cam damacana ile su satisi yoktu. Artik ben de camda aliyorum. Yine de atmaya kiyamadigimdan suyu buyuk cam damacanaya koyuyorum. Ancak sebil icin care bulamadim.

      Sil
    2. sebil neden pis oluyor ki

      Sil
  5. plastik pompa icin alternatifi olan var mı

    YanıtlaSil
  6. vakif tasdelen su hem cam damacana hem de cam pompa satiyor

    YanıtlaSil
  7. Tasdelen cam damacana icinde cam borulu pompa veriyor

    YanıtlaSil