19 Aralık 2011 Pazartesi

Anne Sütü olanlar olmayanları bulsunlar!

Geçmişte süt anneler fazla sütlerini başka bebeklere veriyormuş, hatta süt bankaları varmış. Beni halam bir seferinde çok acıktığım ve ağladığım için benden 2 ay büyük kuzenimden sonra emzirmiş, süt annem olmuş :)

İlk bebeğimde memeyi itip emmek istemeyince sağmaya başlamış sonra buna çok sardırmıştım. Günde 3 kere sağarak bir ara iki memeden tek seferde toplamda 390ml sağdığımı hatırlıyorum. Sonuçta tek bebek için üretilen sütler dolapta birikmeye başlamış, 50 poşeti bulmuştu. Kime vereceğimi bilemediğim için sütleri bir süre sonra gece 12.00de emzirmek yerine biberonla eritip eritip vermeye başlamıştım. Dondurmak anne sütünün besleyici özelliğini bir miktar azaltsa da mama yerine anne sütü paylaşımı bebeğin gelişimi için son derece önemli bir fark yaratacaktır. Anne sütünün yeri tartışılmaz.

Bloglar camiasından tanıdığım sevgili Derya, 3 annenin süt paylaşımı ile bebeğini büyütüyor. Bireysel başlattığı anne sütü paylaşımı hareketine size de katılmak isterseniz, doğal besleniyor, sigara ve alkol kullanmıyor iseniz ve fazla sütünüzü paylaşmak istiyorsanız Derya'ya mail atabilirsiniz. markaanne@gmail.com

Derya'nın konu ile ilgili blogları aşağıda:

http://www.markaanne.com/2011/03/31/anne-sutu-olanlar-olmayanlari-bulsunlar/l
http://www.markaanne.com/2011/12/10/anne-sutu-olanlar-olmayanlari-bulsunlar-2

99 yorum:

  1. merhaba annesütünün mamaya karşı böyle bir çalışma yapılması güzel ama bebeğin her seferinde farklı farklı annelerden süt alması, yada kimden süt alındığının bilinmemesi yada sütlerin biryerde karıştırılıp öyle verilmesi sakıncalı bir durum. Çünkü süt annelik müessesesi çok önem verilen bir müesese süt kardeşliği gibi durumlarda mesela evlenmemeleri gerekiyor.Yapılan araştırmalarda süt ile genler bile geçiyor. Bu yüzden eskidende süt anne olacak kişinin kişiliğine, huyuna suyuna, ahlakına çok dikkat edilir ailesi ve soyu temiz, ahlaklı ailelerin anneleri süt anne olarak seçilirmiş. Çok kıymetli olan anne sütü herkese futursuzca verilmemeli verilen kişi bilinmeli kaydedilmeli çocuklarınada süt kardeşlerinin kimler olduğu öğretilmelidir. Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. Eminim bu çağrıya destek verecek anneler de süt anne bilinceki kişiler olacaktır sevgili rehnuma :)

    YanıtlaSil
  3. Ah gitti benim güzelim sütlerim. Zamanında paylaşamadım kimseyle.
    Ah...
    Sonradan öğrendim onları yoğurt yapabileceğimi, ah.. yanarım.

    Üzgün anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yapılıyor çiğdem hnm

      Sil
  4. Ankarada bebeğim için süt anne ariyorum acil yardım lütfen

    YanıtlaSil
  5. Merhaba 40 gunluk bebegim var ve sutum gelmiyor.istanbul anadolu yakasinda oturuyorum.Anne sutu fazla olup paylasmak isteyen var mi? Mail adresim ozge.sahinolcay@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yukarıda eposta adresi olan Markaanne Derya hanım ile iletişime geçer misiniz?

      Sil
  6. ankarada acil süt anne arıyoruz 0542 344 57 36

    YanıtlaSil
  7. 5aylik bebegim var.dolabim sut dolu.sutu gelmeyen annelere yardimci olmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istanbulda oturuyorum.acil sute ihtiyac var

      Sil
    2. Bana yardimci olurmusunuz acil

      Sil
    3. Merhaba erken dogum nedenıyle ikizlerimi kaybettim dolapta sağıp dondurdugum sütleri sıze vermek isterim çok fazla bişey değil ama yardımcı olabilirsem sevinirim

      Sil
    4. Bende de var izmirde yaşayanlara yardımcı olabilirim

      Sil
    5. Ücretsiz anne sütü verebilirim ezgi ismail 0545 379 66 61

      Sil
    6. Antalya manavgat süt anne arayan arkadaslara yardımcı olurum 05078724451

      Sil
    7. Merhaba.hangi sehirdesiniz?

      Sil
  8. Ankara icinde anne sutu ihtiyaci olanlara yardimci olmak isteriz 507 555 10 85

    YanıtlaSil
  9. Çocuklarınızın süt kardeşlerini takip etmeniz de boynunuzun borcu olsun lütfen! Takipsizlik ileride kardeşlerin evliliğine kadar gider, lütfen ama lütfen bu konuda hassas davranın. Sütünüzü verdiğiniz bebeği tanıyın ve takip edin.

    YanıtlaSil
  10. İstanbul içi anne sütü arayanlar ücretsiz olarak yardımcı olmak isteriz numara 0505 338 01 45

    YanıtlaSil
  11. İstanbulda anne sütü arayan varsa bi aylık bebeğim var. Sağıp koyuyorum fazla geliyor çünkü. O sütleri ihtiyacı olan bir yavruya vermek isterim 05548109363

    YanıtlaSil
  12. İstanbulda anne sütü arayan varsa bi aylık bebeğim var. Sağıp koyuyorum fazla geliyor çünkü . ihtiyacı olan bir yavruya vermek isterim. 05548109363

    YanıtlaSil
  13. Merhaba 47 günlük bir kızım var 15. Günden itibaren anne sütü veremiyorum kızıma. Denemediğim yol başvurmadığım pompa kalmadı her gün biraz daha fazla hayal kırıklığı yaşaya yaşaya Stresten şimdi tek damla dahi gelmiyor sütüm.. Kızıma her mama verişimde içim sızlıyor hala yardımcı olabilecek durumda iseniz inanın minnettar olurum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb.istanbuldaysanız yardımcı olabilir.05419761024

      Sil
    2. Merhaba isterseniz sizinle paylasabilirim sutumu benim sulur cok fazla saglikli bir insanim cok sukur eger istersenix detayli konusabilurix mail adresim sedaseda2682@gmail.com gorusmek uzere

      Sil
    3. Merhaba istanbul k.cekmecwdeyim sukurler olsun sutum fazla ve sizinle pylasabilirim efer uygynsa sedaseda2682@gmail.com gorusmek uzere

      Sil
  14. İstanbuldaysanız yardımcı olabiliriz.05419761024

    YanıtlaSil
  15. Meraba anne sütü ihtiyacı olan annelere sütümü satabilirim

    YanıtlaSil
  16. ankara da anne sütü arayan? bebeğim 27 aralık 2015 doğumlu. Erkek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke yakın olsaydınız eşimin sutu fazla ist ihtiyacı olan varsa bize ulaşsın 3 günlük bir kızımız oldu eşimin sutu cok aşırı birisine yardımcı olabilirsek ne mutlu bize 05321394476

      Sil
    2. Izmitte yaşayan bir anneyim. 18 şubatta doğum yaptım. Sağlıklı besleniyorum.zararlı alışkanlıklarım hiç olmadı. Sütum gereğinden fazla olduğu için satmak istiyorum. Ilgilenenlerin bilgisine

      Sil
    3. Merhaba, ben izmitte yaşayan 18 şubatta doğum yapan ve sütü gereğinden fazla olan bir anneyim. Sütümü satmak istiyorum. Zararlı alışkanlıklarım hiç olmadı. Sağlıklı besleniyorum. Ilgilenenlerin bilgisine.

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  17. ankara da anne sütü arayanlar. bebeğim 27 aralık 2015 doğumlu erkek. 5327128058

    YanıtlaSil
  18. Akarada süt arayanlara satabilirim sigara alkol hic kullanmadım 05449234104

    YanıtlaSil
  19. Ankara'da anne sütüne ihtiyacı olanlara sütümü satabilirim bebegim erkek 7 ocak dogumlu sigara alkol hicbir zaman kullanmadım 05449234104

    YanıtlaSil
  20. İstanbul dan anne sütüne ihtiyacı olanlar var ise buradan mesaj bırakınız anadolu yakasında ikamet etmekteyiz erkek bebek annesi zararlı olarak kullandığı birşey yoktur ve 2 aylık oğlumuzu beslemektedir maksat hem ziyan olmasın hem ihtiyacı olanlara temin etmek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. nerede yasiyorsunuz? izmirdeyim, evimden alirsaniz ben paylasabilirim.

      Sil
    3. Merhaba ezgi hanim.hala verebileceginiz sutunuz varmi? Bes aylik bebegim icin anne sutune ihtiyacim var.

      Sil
  21. istanbul anadolu yakasında ikamet etmekteyiz anne sütüne ihtiyacı olan var ise buradan ulaşıp yardımcı olabiliriz süt satılık falan değildir allah ın nimetini satacak kadar aciz değiliz maksat hem ziyan olmasın hem ihtiyacı olanlar değerlendirsin

    YanıtlaSil
  22. ayrıca sağlıga zararlı birşey tüketmemiş içmemiş ve kullanmamıştır halen daha 2 aylık oğlumuzu beslemektedir

    YanıtlaSil
  23. İstanbul dan anne sütüne ihtiyacı olanlar var ise buradan mesaj bırakınız anadolu yakasında ikamet etmekteyiz süt fazla geldiğinden yardımcı olmak istiyorum facebook adresim arama bölümüne şunu yazın fuf@hotmail.com.tr emre Alpaslan ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  24. Merhaba mersinde oturuyorum bebeğim 2 subat 2016 doğumlu sütüm çok azve bebeğime yetmiyor malesef😢ve bebeğimin nefes borusu gelismedigini öğrendim dün doktordan acil anne sütüne ihtiyacım var mersinde bana yardımcı olabilecek kimse varmı lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yardımcı olabilirim süt konusun da mervedolu89@gmail.com

      Sil
    2. Niğde de oturuyorum 31.04.2016 da çocuğumuz oldu anne sütü fazla şükür görüşelim

      Sil
    3. 05544124321 beni arayin yardimci olacagim

      Sil
  25. Merhaba oğlum haziran 2015te dogdu. sigara icmem saglikli beslenirim bol miktarda sutum var. izmirde yasiyorum, gelip evimden almak isteyen varsa mutlulukla paylasabilirim. ezgisonmez@windowslive.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgi hanim Size mail attım 05320585272

      Sil
  26. Niğde de ikamet ediyoruz 31.03.2016 tarihinde erkek çocuğumuz oldu eşimin sütü fazla eşim sağlıklı kötü alışkanlıkları yoktur gönül rahatlığıyla içirebilirsiniz ihtiyaç sahiplerine duyrulur.

    YanıtlaSil
  27. Fazla anne sütü var ihtiyacı olanlarla görüşelim(Niğde)

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar Antalyada ikamet ediyorum 8nisan 2016 doğumlu bebeğim var süte ihtiyaç duyan annelere süt satabilirim kendi bebeğim de emdiği icin alkol sigara,gaz yapan yiyecekler 0 :) 05326427668

    YanıtlaSil
  29. 8nisan 2016da dogum yaptim ANTALYADA oturuyorum anne sütü arayanlar için satılık süt mevcut. Kendi bebegimi emzirdigim icin gaz yapan yiyecekler sigara alkol yok :)

    YanıtlaSil
  30. 05326427668 Antalyada satılık anne sütü

    YanıtlaSil
  31. Anne sutum var sigara alkol yok.stoklu 0545 795 8457

    YanıtlaSil
  32. Antalya da oturuyorum,anne sütü bol bol var. Arayanlar varsa bu numara 05533069786 beni ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar süt anneliği basit bir konu değildir, lütfen dikkat ediniz. Sıkı takip edilmesi gereken bir konudur, dinen süt kardeşler normal kardeş gibidirler, evlenmeleri dinen yasaktır. Çocuklarımızı koruyalım derken ileride çok yanlış bir yapmış olursunuz.

      Sil
  33. İzmir manisa ve çevresinden süt anne arıyorum acil .bebeğim 10 günlük hiç sütüm gelmiyor lütfen yardımcı olun 5320585272

    YanıtlaSil
  34. Merhaba Antalya da ikamet ediyorum.kendi bebeğime de arada verdiğim için gece gündüz demeden usenmeden sterilize ederek sağdigim bol sütüm var.ihtiyacı olan bana ulaşın lütfen tabiki ucretsizzzz!!!!!! 0506 858 42 57

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeginiz kac aylik ve ci siyeti nedir acaba.

      Sil
  35. Izmirde acil sut anne arıyoruz.lütfen yardımcı olun.05062487024

    YanıtlaSil
  36. Merhabalar Antalya da Anne sutune ihtiyacı olanlar arasın 0545 5794518

    YanıtlaSil
  37. Manisa merkezde satılık anne sütü için yardımcı olunur 05059844085

    YanıtlaSil
  38. Izmir torbalida oturuyorum sütü fazla olduğu için döndürür stokları almak isteyenler paylaşabilirim 05558879994 numaradan ulasabilirsiniz

    YanıtlaSil
  39. 5Aylık bi oğlum var aydın da oturuyorum.sütüm fazla geliyor satmak istiyorum.05454782185 ulaşın yardimci olayım

    YanıtlaSil
  40. Denizliden yaziyorum sut verebilirim

    YanıtlaSil
  41. merhaba bebeğim süt icmeyi kesti icmiyor ve şu anda elimde buzlukda hazırda 15 adet süt poşet var almak isteyenler lütfen arasın acil samsundadyım 05469770722

    YanıtlaSil
  42. Burcu Özsuveren19 Temmuz 2016 12:23

    Kayseri'de ve Adana'da yaşayanlar için satılık anne sütü vardır. İlgilenenler yazabiler. ozsuverenburcu10@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Engeksiyon geciren bwbegim icin bagis ariyorum ankara cevresinistanbul cevresinolabilir bir iki ay sonrasi icinde olabilir su an az miktarda sut.aliyor ama bu durjmun gevmesi icin hep almasi lazimmos sutu cok olanlar bir aya.da bagis uapabilri

    YanıtlaSil
  44. Merhaba 3 aylık kızım var stoklarda sütüm var satın almak ısteyenlere 0530 881 27 72 den yardımcı olabılirim İstanbul üsküdar dayım sigara alkol kullanmıyorum sağlıklı beslenıyorum zaten kendi bebeğimi beslıyorum hassas bir anneyim

    YanıtlaSil
  45. Merhaba 3 aylık bir kızım var sütüm satabilirim ilgilenenler 0530 881 27 72 den ulasabılırler İstanbul üsküdardayım sağlıklı besleniyorum zaten kendı bebegım olduğu için sigara alkol hiç kullanmadım

    YanıtlaSil
  46. Merhaba arkadaşlar ücretsiz sut verebilirim.istanbul Anadolu yakası çekmeköy deyim sigara alkol kullanmıyorum herhangi bir sağlık problemim yok ÜCRET İSTEMİYORUM 0538 650 80 40

    YanıtlaSil
  47. Istanbul umraniye oturuyorum fazla sutum var alkol sigara kullanmiyorum dagol besleniyorum 0536 0520051

    YanıtlaSil
  48. Istanbul umraniye oturuyorum fazla sutum var alkol sigara kullanmiyorum dagol besleniyorum 0536 0520051

    YanıtlaSil
  49. Merhaba Anatalyadayim ozenle steril edil
    erek sagilmis sutum var yarim buzluk cekmecesi kadar.sigara alkol yok
    ihtiyaci olanlar ulasabilir.UCRETSIZ !!! 0506 858 42 57

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru hnm ne zmn dogum yapmistiniz ben Antlyadn 9 eylulde dgm yaptim sutunuze talibim

      Sil
    2. Ebru hnm ne zmn dogum yapmistiniz ben Antlyadn 9 eylulde dgm yaptim sutunuze talibim

      Sil
  50. Slm elimde yaklaşık 3 kilo süt var isteyen olursa seve seve yardimci olurum istanbul avrupa yakasindayim 1 hafta oldu derin dondurucuda sakliyoruz tel numaram 05532444099 adım umut

    YanıtlaSil
  51. Slm sevgili arkadaşlar adım umut yaklaşık 1 hafta kadar önce bebeğimiz kuvezden çıktı eşimin sütü fazla geldiğinden yaklaşık 3 kilo dut steril biçimde derin dondurucuda sakliyoruz isteyen olursa ist/avrupa yakasından seve seve yardimci oluruz suan bebeğimiz 20 günlük sütle tazedir ve sigara ve alkol kullanilmamakta dir bilginiz olsun yel numaram 05532444099 bana ulaşırsaniz adresi veririm gelip alırsınız saygilar

    YanıtlaSil
  52. Slm elimde yaklaşık 3 kilo süt var isteyen olursa seve seve yardimci olurum istanbul avrupa yakasindayim 1 hafta oldu derin dondurucuda sakliyoruz tel numaram 05532444099 adım umut

    YanıtlaSil
  53. 18/05/2016 tarihinde doğum yaptım kızım emmiyor süttüm oldukça iyi ücretsiz süt anneliği yapmak istiyorum para ile satmıyorum adana da oturuyorum 05434115025

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi sehirde oturuyorsunuz?

      Sil
  54. Ben Antalya Serkten yazyrm.16 gunluk bebegim var,ucret karsiliginda Antalyadan sutu fazla olup da sut anneligi yapmak isteyenler lutfen iletisime gecsin benimle...feridekarasahin82@yahoo.com

    YanıtlaSil
  55. Mrb ben izmir de oturuyorum 19 aylık oğlum var ve sütümü satmak istiyorum ihtiyacım var sigara alkol kulanmıyorum ilgilenler no 0553 435 29 44

    YanıtlaSil
  56. Mrb ben izmir de oturuyorum 19 aylık oğlum var ve sütümü satmak istiyorum ihtiyacım var sigara alkol kulanmıyorum ilgilenler no 0553 435 29 44

    YanıtlaSil
  57. Merhaba, Trabzon'da anne sütü ihtiyacı olan varsa; esenerercan@gmail.com adresinden ulaşabilirler. 22 Temmuz doğumlu oğlumu emziriyorum; ancak geceleri emmiyor ve sütüm fazla. İhtiyacı olan bir erkek bebeğe ÜCRETSİZ olarak fazla sütümü sağıp verebilirim. Alkol/sigara vs. kullanmıyorum. İyi ve dengeli besleniyorum.

    YanıtlaSil
  58. selam ben adanada yaşıyorum süt anneye ihtiyacı olan varsa bana ulaşsın 32 yaşındayım hayatımda hiç ağzıma sigara sürmedim

    YanıtlaSil
  59. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  60. Merhaba kizim için acilll anne sütüne ihtiyacim var Mersinde yaşıyorum. 4 aylik bebegim sutum yetmiyo ve kizim emmeyi birakti sagarken bile 30 ml geliyo lutfen son iki aylik sutte ihtiyacm var.

    YanıtlaSil
  61. Merhaba Acil bebegim icin Anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala ıhtıyacınzı var ıse yardımcı oılabılırım 0543 358 30 07

      Sil
  62. Bebegimde inek sutu alerjisi var, sut urunleri tuketmeyen annenin sutu lazim. 6 ay duzenli alacagiz. ANKARA da ikamet edenler bana ulasabilirler mi? 05073060306

    YanıtlaSil
  63. SUREKLİ COCUGUMU EMZIRECEK BAYAN SUT ANNE ARANIYOR SSK MAIS MEVCUT 0531 343 64 66

    YanıtlaSil
  64. slm cocugumu surekli emzırıcek bayan sut anne adayları aranıyor ssk maıs var cocugum daha 2 gunluk 0531 343 64 66 tanıtıcı sms bek. yatılı olursa sevınırım

    YanıtlaSil
  65. Istanbulda ikamet etmekteyim fazla oldugundan anne sutu satabilirim isteyenler edoakdemir@gmail.com adresime mail atabilir

    YanıtlaSil
  66. merhaba bir haftalık anneyim. sütüm gereginden fazla ve satmak istiyorum. alkol sigara ve herhangi bi rahatsızlığım yok. ilgilenenler arasınlar lütfen 05536785526 orhan4080@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. merhaba
    elimde 30-35 poşet kadar fazla anne sütü var istanbul avrupa yakasındayım ihtiyacı olanlar benımle irtibat kurabilirler 0543 358 30 07
    huseyin_karacam@mynet.com

    YanıtlaSil
  68. elımizde bir mıktar anne sütü var ihtityacı olan aileler ıle ğaylaşabilirim İstanbul Avrupa yakasındayız bana ulaşın 0543 358 30 07

    YanıtlaSil
  69. Bir haftalık anneyim sütum fazla satmak istiyorum İstanbul Anadolu Yakası oturuyorum irtibat için onurozmet0@gmail.com veya 05077616164

    YanıtlaSil